Thursday, April 30, 2009

2+1=Penang

satu semester berlalu pergi. perasaan? pelbagai...sedih sebab lepas ini aku tidak akan berada di bumi penang ini lagi. Aku akan berhijrah ke Sintok..Menghabiskan 2 tahun pengajian di sana. Saat ini, tatkala ufuk barat berwarna jingga..aku mengenang kembali perjalanan hidupku selama tiga tahun di sini.macam2..byk asam garam menambah rasa dalam hidupku di bukit coombe ini. Aku menemui rakan2 yg baik, pengajar yg berdedikasi, rakan setugas yg bertaggungjawab, juga insan bernama Aizat Rushdi.

Di sini juga aku mula belajar untuk bersabar, mengawal amarah, mengawal perbelanjaan, memikirkan perasaan org lain dan naik bas! hahaha takda la...lepas ini bas2 rapid penang akan kehilangan pelanggannya ini. Kafe mami ishah xkan dikunjungi lagi. Aku akan merindui segenap inci Institut Perguruan Persekutuan ini. Aku akan merindui Perangin Mall, BJ Complex, Queensbay Mall, Chowrasta, Nite Market Sg. Dua dan sudah tentu TESCO!dua tahun lagi...anak sabah ini akan bertemu dgnmu lagi...PEnang...hatiku bertaut di sini...

2 comments:

Ungu Izz Khan said...

huhuhu....

erm...
sedih plak kan....
tp nak wat cmner...

jd kan sume tu kenangan terindah..
temui pengalaman baru kat tempat lain plak...

Azeyana Zainal said...

tq...