Tuesday, April 21, 2009

MY BIGGEST DREAM....

REUNION X-SMKM II STUDENTS BATCH 2005

* yup...ni lah impian aku yg seterusnya...my biggest dream of the year
mmg aku dh janji pd diri sebaik sj keluar dr sekolah 3 tahun yg lalu nk buat reunion dgn kwn2.
so...sekarang dh 3 tahun berlalu....

*kiranya,nk buat mei ni...reason?
1. kwn2 yg sdg study tgh cuti sem...mcm aku..so sng nk kumpul
2. masa tu ada cuti sekolah 2 minggu jd boleh la berkumpul dgn guru2 sekali

hehe 2 reasons jak

*aku impikan untuk buat bersama2 dgn abg2 n kakak2 STPM 2005 juga tp tula...sapa la yg aku mo kontek ni?hisyam?hm...akan difikirkan

*aku juga mau jemput guru2 yg pernah mengajar kami..lg best kalau jemput suma cikgu...wah!sgt seronok...Rindu dgn cikgu cikgi yg byk berjasa tu..

*Intipati lainnya ialah nk tubuhkan Alumni SMKM II...Nak ada alumni yg mmg betul2 wujud bukan di alam maya.Kurang2 alumni ni bolehla buat kegiatan2 yg berfaedah dgn pihak sekolah..

*Mengimpikan untuk buat reunion ni di dewan terbuka sekolah...pada waktu malam...ada b.b.q...ada karaoke k...bestnye!!!

*last-->nk kumpul semua lepasan sekolah ni which means lepasan spm n stpm 2005,2006,2007 n 2008...mesti meriah kan?tp tu la..ramai sgt kot...

PERSOALANNYA--> di mana aku nk cari dorg ni?

2 comments:

Norazman M.N. said...

Sokongan padu 300% dari ustz. Mulakan kumpul no contact ie hp, email, buat iklan di blog, facebook etc...Wujudkan protem committee alumni SMKMII...mesti ada sambutan..insyaALLAH...

Kemudian doa...

Hendak seribu daya....

me n myself said...

teima kasih ustaz...
for now ada la beberapa org yg setuju..
nak cari tarikh tu je parah..maklumlah cuti lain2..
ada yg kna praktikum lg <--mcm sy hehehe