Friday, April 24, 2009

Mikhail...bukan hanya satu nama

Hm....dalam sibuk2 nk exam ni...sempat juga pegi popular ari tu.Tgh tgk2 novel the last empress..eyna pula tunjuk satu novel yg memang dh lama dinati2..Mikhail,karya Ramlee Awang Murshid.So,melekatla buku tu kat tangan..nk buat mcmana,peminat setia Ramlee Awang Murshid. Dengan keinginan yg melampau2, novel tu pun menjadi teman selama sehari..azam nk habiskan dulu, baru study...


Mcm biasa, RAM mempersembahkan kisah yg berlainan dr novelis2 lain di Malaysia ni. Unsur thriller dan suspen mmg makanan penulis ni la. Ada satu ketika, rasa tak bernafas sbb berdebar nk tau babak seterusnya. RAM shj yg mampu menulis sesuatu yg diluar jangkauan minda aku yg selama ni mmg senang nk tau apa nk jd selepas ni dengan hanya bc intro je.Memang puas hati la..


Seperkara lagi..Novel ni sama dgn novel2 RAM yg lain yg penuh dengan info2 yg selama ni kita tak tau pun. Unsur kerohanian juga tidak dilupa malah menjadi asas penceritaan.Moral value yg sangat kukuh jg.Ha..buat yg suka pada kisah romantis dan puitis,RAM tidak lupa menyelitkannya.Ms baca novel ni,mmg letak diri masuk dlm cerita tu la.Buat sesapa yg nk bc,atau dh baca...Sy adalah Zetty hahahaha...


So...jgn lupa mendapatkan novel ini!!!!


2 comments:

Putera Cinta said...

salam...
nak pinjam boleh x?
hehehe,,,...

saye pon peminat no1 RAM..
novel die mmg best giler lah..

sume novel dia dah bce rasenye...
cume yg ni je x bce lagi..
(baru tau sbnrnye..ahakz)

me n myself said...

eh eh...beli la baru puas hati..hehehe