Thursday, October 7, 2010

OST

korang penah tak bila dgr lagu..tak semena-mena airmata mengalir??

bebaru ni aku tgk LBS (lagenda budak setan...ko ingt ukuran berat?)

sbg seorg yg penah bc citer ni...bg aku filem ni xbest sgt..tp lagu tu yg buat aku feeling gila babeng

aku bg lirik dia ek..mp3 korg cari sendiri

BILA CINTA- gio

Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkanku

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Uuu…
Dalam harapan


selain dr lirik..melodi lagu ni sgt menusuk ke hati..aku bukan minah cengeng tau..lagu ni mmg best!dengar tau!!!


p/s:berangan dpt laki mcm kasyah

No comments: