Thursday, October 28, 2010

mereka juga penting

saya duduk di DPP (dewan penginapan pelajar) Yayasan Al-Bukhary
Beza YAB dgn DPP lain ialah
kitorg kna kongsi bilik 4 orang..
mari sy kenalkan rakan sebilik saya
mereka begitu penting kerana tanpa mereka saya akn mengalami kesulitan

CIK YAH

beliau belajar sama2 dgn saya
mempunyai ketinggian persis model,kulit cerah,pandai ckp byk bahasa
punya boifren yg juga orang yg penting dan bz
tanpa beliau saya akan:
a) hilang org yg reti kejut sy bangun dr tido
b) tiada teman bergurau senda, gelak ketawa, kongsi rasa
c) kekal sbg org yg tak makan pedas
d) hilang punca makanan (sbb dia slalu tlg blikan makanan)
e) tak update dlm blog2 yg jual brgn online

CIK ROS

asal sm dgn boifren sy
kecik molek,hitam manis, garang sikit, suka kucing *oo yeah!*
tanpa beliau saya akan:
a) terlajak subuh n tido sbb dia mmg bangun awal stp hari
b) hilang mangsa gurauan bila bosan buat kerja
c) tiada makanan ringan sbb xda org nak pegi kedai runcit
d) rasa seram sikit sbb katil bawah tiada penghuni
e) lebih banyak guna ruang meja *suka-suka-suka*


CIK WAN

asal pantai timur
cik wan ni gebu,comel dan agak manja orgnya
sentiasa menjadi bahan guarauan rakan2
tanpa beliau,saya akan:
a) bosan sebab xda org yg kena usik
b) sunyi dr lagu2 jiwang
c) xda teman borak pasal aktiviti yg ada kat uum
d) kurang bingung sbb xdgr bahasa yg sy kurang paham
e) xda teman kat bilik sbb yang lagi dua org slalu balik rumah

saya sayang rumates saya.kami melengkapi masing2.hidup akan jd serba tak kena kalau salah seorang takde.Harap2 kita jadi rumates lagi untuk sem seterusnya before saya kembali semula ke IPG terchenta.


2 comments:

ceguzeha said...

omen!!
terharu okay okayyy!
tggl satu sem singkat sje lagi
woh!sayang kau okay!

p/s : tanpa anda, sy takkan ade teman utk drilling dimalam exam ^^

Azeyana Zainal said...

kita pasti akan buat lg..fuh!xleh terima kenyataan aku melakukan semua itu.otak mmg tepu,buntu,cramp,lenguh etc.