Monday, October 18, 2010

do i need makeover???

baik..

saya mengaku saya agak skema orgnya..
saya mengaku saya tidak pandai bergaya..
saya mengaku saya tidak bijak dalam memilih pakaian saya..
saya mengaku saya tidak berani mencuba dalam bergaya..

tapi saya yakin bahawa:

saya cantik,cun,menawan *konfem korg mutah hijau bc kan?*
saya agak cerewet bila beli baju
saya suka nk melawa
saya mahu sentiasa smart...

ok..cukup dgn saya..geli dowh!

td aku tgk rumate aku n miss sha sibuk mencuba pelbagai ikatan/lilitan shawl sampai mata aku naik juling lantas tdo.
semalam,aku tgk ramai bebudak ni begaya sakan kalah model2 ternama atau model tak ternama tp perasan dia ternama..
dalam hati aku...aku pun teringin nk melawa..tp...krn ketidakcantikkan aku..ketidakbijakkan aku dlm bergaya...maka..i said,Forget it!

sesungguhnya aku sendiri punya bbrapa prinsip dlm berpakaian:
[ ] tudung seboleh mungkin labuh sikit di depan dan belakang
[ ] baju kurang berbunga2..bunga kecik dimaafkan..bunga besar..no way!
[ ] prefer warna plain,hitam,nude.
[ ] nampak kemas
[ ] less accessories..cukup dgn 1 cincin dan rantai leher yg mak bagi..
[ ] xnk yg mahal2...stp kasut,baju,sluar serta tudung perlu la dlm lingkungan rm20-30 shj..lg murah, lg baik.
[ ] sempoi,mudah bergerak.

rase mcm byk lagi..tp xtepikir pulak..
so, do i need some changes here???aku takla slekeh slebet sgt kan???kan???

No comments: