Monday, October 4, 2010

lelaki-lelaki dalam hidupku

korg jangan nak tipula kalau korang kata korang bleh hidup tanpa lelaki..itu stetmen mintapuji-mengada-perasan-hebat.


cuba pikir baik2...kalau takde lelaki,mcmana korg bleh wujud kat dunia ni?
so, perlukah aku menerangkan konsep berudu dengan bunga?

dah..dah...jangan mengarut lagi..kembali kepada point utama..

lelaki2 dlm hidup aku terdiri drp bapa dan abg2 yg dua org tu...boipren...hm...ok la..masuk la...so, kali ni kita teruskan dgn abang yang sulung..

jeng...jeng..jeng...


macho tak?

ini abg sulung aku..nama: Mohd. Hamzah. hensem gila muka kalah shah rukh khan..ada sesapa yg jatuh hati? angkat tangan cepat!!!




sorry...status:married. muahahaha...

zodiak : gemini...umur 34 thn tp jiwa muda. kegemaran : sukan lasak..mempunyai anak yg sgt comel dan pintar..Iris..wife comel lote : kak siti noorazmah..tgk nama abg aku n kakak ipar aku secara terbalik..cun x?

perwatakan:matang,penyayang,prihatin,bertanggungjawab,rajin..bla..bla..bla..xnk letak byk2.. nnti ada gadis tukar mata jadi corak lolipop..

my view: a very good person to talk with.

ok..next...(bunyi dram sikit...)



(bro, ni gmbr paling macho aku bleh amik.kira ok la kan..)

Memperkenalkan...my 2nd bro.Mohd Zaieddie Zainal!!!

tinggi 18o lebih...berat kurang pasti hahahaha....umur tahun ni genap 30..MASIH BUJANG! *aku dh rasa mcm entri ni buat promote abg2 aku pulak*

Aku pggil dia ady je..yg first je pggil abg..hormat lebih..yg ni..sbb sempoi kira kamceng la cececeh...kamceng la sangat...nak gebang apa ttg ady ni ek?

kegemaran : bola,motor,keta,tv,makan hahahaha...ni yg aku tau la...
antara pemuda kampung yg sgt rajin menolong kenduri kendara..*kembang semangkuk gamaknya*

muka ganas..tp ati dijamin baik.agak pemarah tp kelakar gila wa cakap lu...kalau dia takde,alamat sunyila rumah..

sangat suka kucing...selain anak2 pompuan en.zainal..yg ni mmg bawa kucing tido..siap berebut tau dgn aku..

cukupla no...nk tau lg hntr komen hahaha



3 lelaki dlm hidup aku (tolak pengantin ok)..amat2 penting pd diri aku sendiri..so..sesapa nk dtg meminang kna hadir interview dgn ketiga2 panel ni dulu.
amacam..ada berani?


p/s: tgh tggu kakak ipar kedua hikhikhik

No comments: