Saturday, August 28, 2010

nnnaaaakkk!!!!!!

sem ini ada kelainan dlm diari hari-hari aku di kedah-sintok-uum yg kalau guna highway nk pegi uum ni jalan mcm xberpenghujung..xkan jumpa exit!

mcm yg anda tau..my dearest "bro" dh pi penang utk final year dia..so,dh xda si wira ceklat RC yg ekon sejuk gila tahap beku dan bila bw 140km/j pun still rasa xlaju wpun dh bleh potong bmw yg eksen nk kiss2 bontot dia...betui...lotus pun dia pnh kalahkan dgn senyuman..hebat tak RC???cakap hebat cepat!

so,bila si RC a.k.a Raja Changlun ini dh xda nk jemput aku yg ala2 vogue meletup *hak ptuih punya perasan*..maka byk la tempat aku tak pegi...contohnya KOPITIAM changloon...JITRA MALL...MARRY BROWN changlun...stakat 2 bulan kat sini xpenah pegi lagi...betul....

nasib baik la sem lepas dh berjaya mendapatkan lesen memandu..so xda la pathetic sgt hidup aku..sat gi kalau dh bosan sgt..terliur nk makan mc d..nk jalan2 di kota...aku pun dail la no2 yg memberi khidmat sewa keta..sampai abg tu dh naik kenal dgn suara aku...betapa kaki jalannya aku ini...so dpt la aku pegi ALOR STAR MALL..CITY PLAZA...TESCO MERGONG...KUALA PERLIS yg ikan bakar dia sedap-gila-menjilat jari..PADANG BESAR yg jadi tpt borong jersi..C-MART walaupun takat ni baru mask 3 ke 4 kali...so,syukur juga la kan..sy independant!

cuma...hakikatnya tetap tak sama la...dulu nk kuar senang je..xda kelas..kuar jom!hari cuti?outing! kelas abis awal...changlun!sekarang...nk kuar kena set siap2..sapa nk join...bajet nk kna kuarkan..nk contact abg sewa keta awal2 takut keta dh habis digunakan...dan...kna prepare hilangkan mengantuk sbb dh xleh bersenang lenang dlm keta tdo sbb sejuk ada ekon...*sigh*

skrg masih ada ms beberapa bulan lagi...sempat lagi kalau nk masukkan jitra mall dalam list...gila..jitra mall xpegi lagi setelah 2 bulan kat uum??!!!xleh jadi ni...lepas raya la!tapi hakikatnya...aku rindu gila nk makan kat KOPITIAM...keenakan Enrich choc...kaya toasted bread yg lazat dimakan di waktu petang...OMG!even bayangkan sikit pun dh terliur..tempting gila!

ada sesapa nk pegi kopitiam???


p/s:bw keta itu best..tp tdo dlm keta lagi heaven!

No comments: