Wednesday, November 4, 2009

berwajah baru

Akhirnya, mr.loppyku berwajah dan bernafas baru..TQ for Ivan yg membantu memformat mr.loppy ini dan paling best ialah dia dilengkapi dgn windows 7 yg sangat mudah, cantik dan hebat!

Buat mr.loppyku,

Sorry banyak2 kalau sebelum ni aku sering pukul2 ko.sikit2 tampar.sikit2 jentik.silap sikit ketuk. Aku tau ko mesti rasa sakit kan...Apa nk buat, owner ko ni agak panas baran.Yela..masa tu ko pun satu gak. Time aku nk wat keje, mulala ko nk hang la...screen gelap la...tak leh buka folder la..mana aku tak ngamuk.Tp aku harap pasni ko tak macam tu lagi...

aku juga minta maap sangat sebab suka marah2 ko n ugut nk tolak ko kat kedai komputer second hand..Tak...bukan aku tak sayang ko...tapi kadang2 kedegilan ko tu buat aku bengang..Ye la...bila ko tak mo log on...mcmana aku nk wat kerja?pastu ko slalu lambat nk shut down...tu kira xpela sangat sbb ms tu aku dh stop wat kerja tp bengang juga sbb nk kna tggu ko b4 aku cabut plug...Slalu buat aku lmbt nk kuar atau buat kerja len..hrp2 pasni ko jgnla buat mcm tu ek...janji tak ganti ko dgn notebook yg kecik tu..kalau ganti dgn notebook..mcmna aku nk tgk dvd kn?kiranya ko best lg la..

semalam aku dh hntr ko g jumpa doktor kn...dh buat spa...dh tukar wajah..aku dh lap2 habuk2 yg melekat kt tubuh ko..dan mesti ko suka juga kan sbb ko tak payah nk run program2 berat mcm photoshop ngn dreamweaver lg..aku dh tak blajar e-learning dh...skrg ko mesti dh rasa lg sihat..Jadi harap2 hubungan kita bleh jd macam dulu.mcm masa mula2 kita kenal dulu...aku jnji tak marah2 ko lagi...pukul2 ko lagi...tarik2 ko lagi...tp ko kna janji jugala ngn aku yg ko tak nk buat hal lagi..boleh kan?J.A.N.J.I?

saya saaaaaayaang Mr.loppy saya!!!

No comments: