Friday, October 16, 2009

Aih...bila malas melanda...

Adui la..assignment banyak..exam dah sekat...sedar memang la sedar...tp kemalasan melampui kesedaran..

Last week mmg mggu yg amat memenatkan bg aku. Mana dgn family day (walaupun aku tak keje sgt), fiesta YAB (nari ngn fashion show jer pown), pilihanraya (tak bertanding ok) tp aku ttp pnat.

Kita mulakan dgn pilihanraya. Btw,tahniah kpd cik tun, Mirul n murni krn telah menang dan menjadi mppuum. Sronok juga g ikut berkempen wpun kempen kt sini takla sehangt kempen pilihanraya kt luar tu. Tp, adala juga kutuk mengutuk, maki memaki..ALa...politik..expect apa kn?tp..aku pun stress gila gak..di sini sy ingin memohon maaf kpd memana pihak yg agak tidak berpuas hati krn saya tidak masuk bertanding. Ada sebab2 yg hnya sy mengetahui..Sori ok..

Family day?wpun aku tak buat keje byk tp tekena juga la tempias kesibukan dan kestressan itu..kt sini aku nk highlight 1 benda je..Apa silap bebudak course TEYL yg org tak suka sgt kt kitorg ni? Pi mana2 mesti ada je org tak puas ati.Kutuk, bias, macam2 lg la..Tp yg sakit hatinya tu, kerja blakang2 tabir yg kurang popular (atau tak popular langsung) suma bagi kat bebudak TEYL. Dh abis event, ajk suma blah. Wpun bukan hal korg, but as a TEAM..tlgla kemas apa yg patut. Ni tak..BEBUDAK TEYL JUGA ANGKUT KERUSI, MEJA, PERKAKAS2 dsbgnya. mau tak berketul kengan aku angkat berat. Piirah!minta puji ja suma tu...macam s***!

Fiesta YAB.Kudos for the organizer. mmg besh gila. First nite, pembukaan mcm besa la...Nari2, nyanyi2..Aku menari boria kowt...Nk ucap tq so much buat A'an yg telah membuat transformasi wajah aku dgn jayanya. Gambar?Next time ek..Second nite, P.Ramlee & Saloma..bebudak TEYL juga yg meriahkn suasana..U guys mmg the great!third nite..ada fashion show..ha..aku join beb..catwalk dow...pakai sari sangary..TQ for the saree n make up to Fazilah..

Thats all..aku tak de apa nk tulis. Juz report apa yg berlaku setakat ni la..Bosan?lantak korg la...ni blog aku, sketi aku la nk tulis apa pun..Chow!

No comments: