Thursday, November 12, 2009

bila sendirian....

Aku tak tau la...perasaan aku sekarang ni apa sbnrnya? Bosan? Sunyi? Geram? Stress? Aku amat tertekan!

SATU
exam aku ada lg 2 paper. gap dgn paper lepas 10 hari menyebabkan aku sgt malas utk study dan hilang mood. Apesal la exam aku tak tetiap ari? Aku lg suka sebenarnya. Ni selang2...jauh lak tuh.Masa hari2 selepas exam yg 2 paper tu, rajin juga la aku membaca. Kiranya dh abeh la tp bila dh dekat ni of coz la kna revise balik kn? Tp tula...problemnya...aku mmg tak leh fokus..Arghhhh!!

DUA
Sunyi. Ye aku sunyi. Kengkawan seperti Ziha, Shasha dan beberapa nama lain telah berangkat balik k kampung masing2. Aku sepi sangat. Aku nk balik juga. Mmg la exam aku abis 13hb tp flight aku 19hb. lama gila nk tunggu..Sunyi giler!!

TIGA
Geram. Yang ini mmg aku dh tak tau nk kata apa. Berbulan2 berhempas pulas usaha projek tambun ni, last2 tak jadi atau dgn kata nama lainnya - postpone. Ok. Itu tak jd masalah sgt. Yg jadik masalahnya ialah paperwork kna betulkan balik (hnya kerana guna Kolej Sastera dan Sains instead of College of Arts and Sciences), kna g jumpa pn.B balik, minta sign dia, hntr g pej, tggu siap suma, ambik lg kt pej...Oh man..bila la bala ni nak habis?seyes, next time aku tak mo buat projek lg.Biarla aku jd pasif..(mgkin sha n ziha boleh mepertimbangkan permohonan ahli club pasif mereka).Owh...terlupa..aku ttp S/u kerja Tun.Tp aku agak lemas gak sbb aku agak sukar bergerak ke sana sini. Aku ingt tak jd mpp takyah nk pikir benda ni...aih...

EMPAT
bosan.Aku tak tau nk buat apa.Ok, study.yup...tp lepas 2 hari ni?tolonglah wahai pembaca...apa aku nk buat nih!!!!!!!!!
setakat ni aku hnya mmpu mengisi masa lapang dan menghilangkan kebosanan dgn mengedit gambar.Nope!bukan guna photoshop ok..aku dh jnji dgn Mr.Loppy tak mo simpan software berat2.Juz guna magic photo editor n photoscape.Tq to Ziha n Ani krn kenalkn aku dgn menda alah ni...So inilah hasilnya...

photoscape


photoscape jugak


photoscape + magic photo editor





2 comments:

MohdIzwan said...

Rajin2 pegi la pbs..
kitorg dok pektis tarian... :)

Azeyana Zainal said...

xpela..pas aku muhasabah diri..tgk klip2 tarian..aku sdar tarian bukan utk aku.nway,tq 4 d invitation