Monday, May 25, 2009

argh...ros?

R.O.S....

suma org nk citer ttg ros...ok la..aku citer la jugak.sikit jela...

aku...dtg lmbt.Yeah...kelas start kul 7 aku dtg 7.30.no assembly cz ada exam.hence, aku dtg dgn bapaku yg tersynta...huhuhu...GB aku agak hensem, berambut putih dan suara fuyyooo...romantik siot!!setelah mengenalkan diri dgn PKs yg ada dan bbrp org guru yg juga bekas guru aku...aku pun diberi tpt duduk. Tpt yg sgt sejuk cz dpn aircond.menggigil aku..

pastu jumpa Pk I..minta itu, minta ini..PAP!selonggok kertas yg macam2 bentuk tulisan dia bg kat aku...yeah!!tinggal sikit lg nk carik.bersandarkan kpd senarai guru2 yg aku kna jumpa...agak parah juga sbb aku mmg susah nk ingat cikgu yg mana. Balik ke meja, satu persatu cikgu yg pegang jawatan bg aku berhelai2 lg kertas..aku hnya mampu senyum and ucap time kaseh.

aku tak pi mna2 dh sbb aku terpukau dgn bahan2 dpn aku.Mulala kpla otak aku nk fikir...mcmana nk buat ulasan ni...alahai...aku pun rangka la sikit2...rangka punya rangka..plan punya plan...siap utk tugas PK I...bagus...hehehe..tp esok aku ingt nk bersiar2..pegi kantin..library dan semestinya kelas pendidikan khas..jgn tak tau sekolah kampng ada kelas khas utk bebudak sindrom down n sebagainya...aku pun nk mengimbau kngn ms aku brsekolah kt sini 6 tahun lalu.ms bangunan sek men aku tak siap dan terpaksa guna bgnn sekolah ni...tpt berhimpun, kantin, bilik guru n gelanggang silat huhuhu

ok la cukup sampai di sini.tata

4 comments:

MohdIzwan said...

best2...

MizBeLL said...

huh..???
r.o.s..?

putribayu said...

r.o.s means...rancangan orientasi sekolah mizbell

MizBeLL said...

owh..
hehek..
nataw larh sis..
hua3..