Sunday, December 5, 2010

kodek-kodek

aku bosan..otak penat sbb dr tadi bc nota..so aku nk buat entri tp sayang takde idea..pastu aku blogwalking ziarah bespren aku ziera..dia tak tag aku tp aku dh bosan so aku nk gna entri dia ni juga..sowi weh...aku mmg 0 huhuhu

apa benda paling penting dalam hidup korang?

:: kad pengenalan...nnti jd PATI lak

benda terakhir yang korang beli guna duit korang?
:: nasi putih+telur bungkus + carrot susu

dimanakah tempat korang akan langsungkan perkahwinan korang dan apakah temanya nanti?
:: kat umah je...tema..xsure..xtepikir

adakah korang sedang bercinta sekarang?
:: a'ah...kalau bc blog ni mesti tau dh

berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
:: ntah...berserah pada-Nya

di manakah korang selalu jumpa kekasih korang?
:: kedah-penang-kekadang perlis

novel/buku/majalah terakhir dibeli?
:: notepad beli satu singgit kot kat expo konvo aritu

apakah nama penuh korang?
:: zaiazeyana yantie...sila sebut dgn betul ok

antara mak dan ayah, mana korang lebih mesra?
:: kna adil...nnti salah sorg majuk..

namakan orang yang betul² korang nak jumpa dalam hidup korang?
:: sape ek..sesape je la kot

adakah korang basuh baju korang sendiri?
:: yela...tp guna mesin..bayar 2 hinggit je pun

dimanakah tempat yang betul2 korang nak pergi?
:: setakat ni Korea Selatan n UK kot

pilih salah satu, peluk atau cium?
:: peluk kucing..bestnye...

beritahu 3 benda tentang orang yang beri tag?
:: takde sesapa tag..sj gatal nk copy

Lima benda yang paling disayangi dalam hidup anda?
:: diri, keluarga, kawan, ilmu, harta hehehe

lagu yang paling anda suka dan selalu dengar?
:: sekarang ni No Other, Marry U, Bonamana, Dont Don, Rokkugo (Super Junior ler)

bila tarikh lahir dan kat mana korang sambut tahun lepas?
:: 17 Julai 1988..Penang..tgk Harry Potter

5 rakan yang korang nak tag..rand0m jew::
:: sape nak buat..buat je...

p/s : ok..mahu tdo..esok exam.paper ELT Curriculum Studies..Zzzzzzzz

No comments: