Sunday, November 7, 2010

hari ni hari ahad k?

sejak2 takde kelas, aku slalu bingung hari. Kekadang aku ingt hari ni adalah hari khamis. Tetiba kawan aku ckp
"mimpi apa? hari ni selasa la wei!"
maaf, aku bukan sengaja.memang aku blur..so, sila jgn tnya tarikh hari ni apa pula. sila rujuk henpon masing2.

hari yang entah keberapa terperangkap di UUM terchenta. Bangun matahari dah segalah. dasar anak dara zaman moden *heheheh..alasan* kemas2 katil then berpindah semula ke bilik. Malas nk tdo kt bilik sorg2..kebelakangan ini byk anasir2 yg mengganggu..

sampai bilik, Mr. Loppy aku mula bekerja..setelah gigi di berus bersih..Butterschotch Gardenia say hi to my perut yg mmg kosong. Malas nk buat minuman panas. Air kosong sudah..kan best kalau kat umah?? Ok, sudah.sila hentikan unsur2 melankolik.

skrg ni..nak buat apa?sila beri idea utk penuhkan hari2 yg seterusnya.

No comments: