Wednesday, February 2, 2011

Changlun punye kisah

cuti sudah bermula tp aku tak rasa apa pun...yela..aku masih ada di kampus.nak balik, tiket mahal...so lepak je la kat sini siapkan assignment yg berlambak tu...

before start cuti, ku telah menghappening dan mengenjokan diri bersama rakan2 dengan makan besar cekik darah dan karaoke sampai hilang suara. Port? Changlun..

memula..makan kat kopitiam changlun...pergh!byk gila resipi baru yg sedap menjilat garpu..melelh air liur bila ingat balik..makan berlima tp order mcm spluh org makan...tp kitorg xmembazir ek...semua licin sapu bersih..

pastu..kitorg pun bersiar2 di C-mart...inila mall yg dekat di hati sejak2 kat uum ni..wpun tak sebesar tesco jelutong seblah maktab yg bleh sampai jalankaki 5minit...tp c-mart ni byk tabur budi bila lapar dan habis sabun baju serta stok makanan...naik atas tgk2 hp..ada brader cina lelong hp buy 1 free 1..aku tutup mata sbb taknak trigger nafsu sendiri..kes hp baru ni akan diperihalkan kemudian..

penat2 berjalan..aku turun pegi MyFC jap...MyFC ni KFC edisi malaysia la..beli 3 ketul buat santapan rumate berdua yg tak balik lagi..tetiba hp berbunyi lagu Dont Don...

me :"yappusayo.."
rakan 1: yayan...dh ke?nnti naik atas ek..kita karok...
me: bukan tutup ke?
rakan 1: tak..buka sampai jam 12..
me: orait..

aku pun layan je..mata ngantuk sambil geram tggu ayam yg lambat masak..dh siap aku berambus masuk c-mart balik..mereka yg berempat ni pun mengajak utk melalak..naik tingkat atas,rakan 1 cakap.."jgn terkejut...c-mart dh hebat!"

aku pun berdebar2...bila masuk di ruangan kanan..FULLAMAK!!!ni C-Mart ke???

C-MART DAH ADA BOWLING DOW!bowling wa cakap lu!!!!

kitorg g kaunter karaoke..murah je..VIP room 1 jam rm23..biase2 1jam rm20...kitorg pun amik yg rm20 tuh...bilik mmg hebat.sungguh selesa dan tidak gelap hingga bleh menimbulkan syak wasangka..yg bestnya...touch screen dow...maka kitorg pun melalak selama 1 + 1/2 jam...keluar je changlun dh sunyi sepi...masing2 balik dgn suara yg serak2 basah sexy gitu...

p/s: dh dpt fav song utk karaoke pasni

No comments: