Monday, October 5, 2009

my life so far...

giler bz mggu ni..xla bz pun cz keje aku mmg xda..stkt nk round gerai2..bosan dow..tp nmpk bz cz aku xdpt bermesra ngn katilku..mr.loppyku..kengkawan..n mr. A...aih..

tp best cz dpt jumpa kwn baru mcm Kak Cici (mpp kowt..huhuhu),Kak Yuni_nuna, Echah, Maria, Wan, Muaz and awi..most of the time aku mmg ngn Wan je..mybe shift same kot?Mamat ni nmpk je senyap tp agak happening juga..

org kedua yg aku rs best ialah kak Yuni..mybe asal sama kn..Sipitang jak pun..sudahla cute..funny lg tu..pinky girl..she loves pink and she gets a big pink teddy bear for her bufday present...dinamakan MOA-moa..maskot kitorg tu..heheh..hepi burpday kak Yun!!

Maria..budak lg tp kepala gila2 juga.Agak manja terutama ngn kak yuni n kak cici..dak sarawak..

Kak Cici..ni la BOS kitorg..Cute girl who like to laugh..but very serious when it comes to work...Takut sya..tp keje ngn kak cici mmg besh!

Echah..memula aku ingt tua dr aku rupanya sebaya!membazir je aku pggl kakak..Dia ni lg happening..asik nk gelak..aku pun tak paham..aih..

Muaz..mamat kembara sbb diai budak Kembara..Takla kenal sgt ngn dia cz tak rapat kan..jrg jumpa..so..no comment

Awi..mamat palapes...pun takda apa nk comment...kurang mesra dgnnya..

NWAY..for all MOA exhibition crew..korg mmg best!hepi dpt jumpa n keje ngn korg..

p/s:backpain kembali krn kerja mengangkat barang..sori mak..buat penat je mak bw g berubat sana sini..sy mmg anak yg degil hehehe

2 comments:

miSs Zie said...

mmg ini ank sungguh degil..

Azeyana Zainal said...

huhuhu...ampun!!!