Tuesday, August 4, 2009

mak tak bagi!!!

aku perlu akui satu perkara. Aku sukar utk melupakan sesuatu yang aku cintai...

Aku mmg lama suka, gemar dan boleh juga dikatakan cinta pada yang satu ini. Kiranya macam dah addicted sangat...Dah kemaruk kata org melayu la. Dari dulu sampai la sekarang, memang aku tak leh nak lupa...nak tinggal benda ni. Boleh juga dikatakan sepenuh hati aku menaruh minat. Aku sayang sangat sampai kadang-kadang aku lupa benda lain...

Tanggungjawab aku sebagai pelajar...
Tanggungjawab aku sebagai anak...
Tanggungjawab aku sebagai rakan...

dan lain-lain...Bila aku bersama dgn yang satu ini, aku rasa best sangat. Segala masalah aku hilang, ketensenan belajar (menghadap buku, assingnment,meluat dgn cikgu/lecturer) hilang..ghaib..Paling best, aku dpt meluangkan masa-masa kosong aku yang amat membosankan. Ye,memang aku seorang yg aktif..

Sayangnya, famili aku tak setuju aku dgn yang satu ni. Mak aku mmg bantah sangat2. Dulu dia bagi...sekarang tak lagi..Apa yang terjadi bukan salah aku pun..Aku tak tahu menahu..Its juz happen..Sekarang aku rasa geram dan kecewa sangat sebab tak boleh bersama dengan yang satu ini..Setiap kali ada chance, semangat aku membuak2.Tapi aku hanya mampu menahan..tapi sampai bila?Ada tak org faham keadaan aku sekarang?

Aku memang...sangat...sangat...mencintai yang satu ini...Silat...huhuhuhu

2 comments:

nuga said...

haha..
sabor weh jgn kecewa sgt
mak ayah ko sayang ko tu
diowang thu ko kn sakit
mstilh x brp nk bgi silat
tpi kita bleh dikata dh besor
boleh pikir mna baik mana bruk ntk diri kite sndiri
anyway gud luck ...

putribayu said...

aih...apa la nasib aku huk3