Saturday, March 14, 2009

untitled

kiranya...lama jugala aku tak mengepos apa2 entri kt dlm ni...xda idea plus bz tahap gaban...pagi ke petang ke malam dgn aktiviti n kerja...hm...nasib badan

last week, aku plus 24 org kwn2 teyl 2 n gabungan teyl 1 & 3 pegi langkawi..impian aku dr kecik dh tercapai...respon? BEST GILER!!!!!!!akhirnya aku dpt juga mengatasi ketakutan hanyut di air hehehe...masuk tasik dayang bunting tu...dalam wei...tp guna llife jacket la huhuhu...xshopping sgt coz mmg aku xreti nk shopping pun. Siap pening kepala bila dh siap membeli coklat2, baju2 utk seisi family n kain batik utk aku hehehe...Chin gelak je sambil ckp first time dia jumpa org yg pening sebab shopping...apa2 la Chin oi...

balik dr langkawi tu pula, bertungkus lumus siapkan assignment yg belambak.Mujur dh buat draf siap2...mudah la keje...tp mmg emo jg la budak2 teyl ni...mklumlah keje banyak...aku pun teremo sama...nyaris2 baling kerusi kt kawan hahaha...tak de lah!

hm...xda apa dh nk ckp...nk kna tido awal...sok kna bangkit awal pg coz nk btolak dlm 6.30 pg k johor untuk KAGUM...kali ni wakil mktb menari lagi...tp aku jd simpanan je...injured beb!ok...nite!

No comments: