Saturday, May 7, 2011

cik hazadiana

akhirnya terkantoi juga adik aku and blognya...best juga pompuan ni menulis.at least tak da la skema macam kakak dia ni,ye tak?

tgh2 gelak2 tu..tetiba air mata aku berlinang...Oh..i miss them so much!oh adikku cayang..if u know how deep my love 4 u tho aku slalu marah2 ko..kutuk2 ko sampai ko kata aku ni kakak yg garang.Abis seantero dunia..cececeh..takla...kengkawan ko chop aku garang..mana ada...aku tak garang..aku suka nasihat ja...for ur own good what....

memandangkan nnti aku cuti lama..apa kata kita hang out together2.and of coz, celebrating our birthday together mcm masa kecik2 dulu. besday kita kan best...aku 17/7..ko lak 18/7...tapi xda la sampai ada kek mickey and minnie mcm mama beli dulu.ko pun 4 sure tekak mau mahal2...sorg 1 slice kek secret bleh la...lain2, minta yayang belanja hahaha...

pesanan, blajar elok2.rajin2 buat kerja rumah tlg mama sama bapa sama si ayg.besar suda ko tu..2 dekad suda umur..jgn malas2.aku xda la kaya mana mau bg ko hadiah macam2, tp insyaAllah ada rezeki ada la bahagianmu.ok!


my sis n our niece


cantik kan dia...

ni blog dia kalau rajin...Cikdiana


No comments: