Tuesday, April 27, 2010

eh...perasan!

Hari tu, masa aku tgh makan...aku tgk la si dia ni..then, aku analisis la..kira buat pengamatan.Ok..dia ni takla dikategorikan sbg mamat hensem, macho,tough (bdn ketul2)..dia pakai spek..badan keding..kulit antara gelap dgn cerah..hidung mancung..kening tak tebal..n paling best n unik..bila jalan bahu senget muahahaha...ok..cukup...tak nak lebih2..sebenarnya ada benda len yg aku nk ckp..ntah napa tetiba cepat je aku taip mukadimah ttg encik daud@aizat@tulang ini.

kenapa aku mulakan dgn encik daud?sbb ada yg dok kata...pasai apa cheq pilih dia...well...ada bbrp sbb yg mungkin pd pndgn akak2,adik2 manis serta cewek2 d luar sana suka tp sy tak suka.

1.KAKI ROKOK
- ok.ni aku tak sure la gadis2 suka k tak..tp nk ltk sbb ada gak dolu2 ms aku skolah pakai kurung putih kain merah (sy adalah pengawas ok) budak pompuan kata mamat yg merokok itu adalah macho.WHAT?hak ptuih!
No..bg aku dorg bukan macho tp hancho.kenapa?
a) rokok itu sgt busuk utk d hidu.xkisahlah dia dh telan hisap serta kunyah peppermint k..sugus k..halls k utk hilangkan bau ttp bau itu ttp ada.Lagi2 kalau merokok dpn2..rs nk pecah dada ni.
b)pembaziran.ramai lelaki kata pompuan pun mbazir apa bli brg mekap..shopping sini sana..tp encik perokok ini bkn shj membakar duitnya dlm sekelip mata ttp juga membakar peparunya serta bbrp organ dalaman.Pastu cuba kita pikir wahai pompuan2..kalau dh kawin nnti...sggup k nk bau rokok?effect dia ada gak kat kita..pastu pikir plak kt anak2..

So ni la reasons aku tak suka perokok.mereka adalah tidak macho sama sekali.

2.BERDIAM DIRI
- aku tak suka sifat ni tp dpt pula org yg mcm ni..aduh...xfaham la knp nk diam..kalau mrh k..tak puas ati k..apa k...ckp bleh tak?tak nmpk macho pun tau diam2 ni...tak suka!kita as gf mula la nk fikir bukan2,teka mcm2..and tendency kita utk bercakap byk smkin berkali ganda sbb nk cuba bg dia bckp.tgk2..xkena pula.mengamuk la pula...aih...tlgla wahai lelaki..jgn nk perasan tutup mulut tu adalah cara yg berkesan utk settle masalah..NOT AT ALL...cakap je la...nk kisah apa.

3.TAK BLEH KALAH
-atoiyai...ini lg satu..pantang org bidas sikit..mulala nk merajuk/mengamuk.ada tau lelaki mcm ni..tak leh nk terima dia salah org betul lagi2 gf dia..apehal bang?ingt u terer sgt k?suma nk kna dgr kata u k?autoritarian sgguh!sifat sebegini tdk menunjukkan anda hebat wahai lelaki ttp memperlihatkan anda sebegitu lemah skali kerana takut menerima cabaran.Kna ada toleransi sikit...baru bahagia...so,be autoritatif okeh.

4.CENGENG
-haa..jgn tak tau...ada mamat mcm ni..ingt kitorg yg pompuan ni bleh diperdaya dgn rasa simpati k?please...sikt2 nk nanges...ada mslh nk nanges...stress skit nk nanges...gf lari nk nanges..toksah...tunjuk la kelakian tu sikit.tak salah nk nanges..tu kan salah satu luahan emosi..tp dh melebih tu..aii..tulen k tak ni bang...

5.PANAS BARAN
-sikit2 nk marah.sikit2 nk ngamuk.lagi teruk kalau lempang sana,lempang sini..kalau aku dpt pakwe mcm ni..aih...bleh bertemu buku dgn rusa eh..ruas..cukup anti dgn lelaki lembik yg tau nk pukul pompuan,pukul budak kecik.try gaduh dgn sama spesis kuat k tak..sesapa ada bf mcm ni..say bye2 ok.jgn dok mengharap dia nk berubah.sape yg sayang nk tinggal...sila terima kata2 ini "ANDA BONGOK!".kpd lelaki kategori ini..korg tak kuat mana ok..baran byk2 pun xguna.buat cepat mati..cuba istighfar sikit...tau tak macamana???

ok.cukup lima dulu.nnti2 kalau ada idea tambah lagi.tak tau la bila.so kalau ada lagi sifat2 yg anda nk tambah...sile2..yg lelaki..ikut suka la nk komen apa pun.ini dr pndgn aku jer..so suka ati aku la kannn....

No comments: